Resultats de la cerca
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Curs preparatori i certificat actic nivell Bàsic
Curs semi-presencial intensiu preparatori per a obtenir la titulació de Nivell Bàsic del certificat ACTIC oficial de la Generalitat de Catalunya.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Vols descobrir com funciona un parc eòlic?
Visita a peu per una part del Parc Eòlic de Rubió per descobrir com funciona i com es produeix l'energia.
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Mostrant 1-10 de 626 elements.