Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Joc de pistes
Converteix-te en un explorador, resol els enigmes i descobreix qui són els veritables monstres del mar.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
Pedals i Aventures: La Biciescola Infantil
Aquesta Setmana Santa organitzem a Biciclot una proposta per la canalla per aprendre a anar en bici d’una manera divertida!
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
EXPODINOS al Poble Espanyol de Barcelona
El Poble Espanyol acollirà la 🦕ExpoDinos🦖 del 22 de febrer fins al 21 d'abril. Preu especial per Activitum ! Un recorregut per la història dels dinosaures amb un munt de rèpliques a mida real.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Mostrant 1-10 de 617 elements.