Resultats de la cerca
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
Jocs per aprendre -Origami, Tangram, 3 en ratlla -
Us proposem un recull de jocs per seguir aprenent mentre desenvolupen la capacitat de concentració,la creativitat la lógica i molt més.
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
Curs d'iniciació al Pàdel Surf a la Costa Daurada
Curs d'iniciació al pàdel surf d'unes 3 hores on aprendrem a treballar l'equilibri i la coordinació tot divertint-nos i jugant sobre l'aigua en un entorn idíl·lic de la Costa Daurada.
Camina descalç
Aquest sender us farà gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda. Una activitat que us ajudarà a respectar i a estimar l'entorn.
Mostrant 1-10 de 625 elements.