Resultats de la cerca
SIMULACRE DE RESCAT D'UN DOFÍ
Activitat recomenada per famílies a partir de 6 anys.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Canals de Youtube Learn@Home
Projecte de Youtube Learn@Home per a classificar canals educatius per nivells. Des de BabyFirst Learn Colors fins a documentals de National Geographic o el canal especial de la NASA Kids.
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Mostrant 1-10 de 625 elements.