Resultats de la cerca
VISITA AL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans i la fageda d'en Jordà
L’ART PER SOMIAR EL MÓN
Programa formatiu d'acostament a la pedagogia artística contemporània
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Tallers Familiars a l'Espluga de Francolí
Activitats familiars de prehistòria
Colònies Vora el Mar a Llançà
Les Colònies Vora el Mar són una experiència plena d’aventures, descobertes i diversió en un entorn segur i acollidor: 4 dies d’activitats a l’aire lliure, contacte amb la natura i convivència!
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
Mostrant 1-10 de 624 elements.