Resultats de la cerca
L'aqua de Tàrraco
La Sabina i en Quintus volen instal·lar una nova font al seu peristil, però no tenen clar com ho han de fer. Voleu ajudar-los a reformar el seu peristil?
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Taller creatiu: Fem roses i dracs amb origami
Bon Sant Jordi! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Escola Juvenil de Circ Curs 2024-2025
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic aquest és el lloc ideal per desconnectar!
Mostrant 1-10 de 623 elements.