Resultats de la cerca
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Caixeta d'eines amb tècniques de relaxació per nens i adolescents
CAIXETA D’EINES amb tècniques de relaxació tenint en compte l’edat i la finalitat de la pràctica
Imprimibles educatius
Imprimibles de tot tipus, d'infantil a primària.
COM PREVENIR L'ADDICCIÓ A LES PANTALLES. 1h 15 min.
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per ensenyar als nostres fills/es a fer un bon ús de les pantalles.
Taller “Fes de monjo copista”
Escriu com un monjo de l’Edat Mitjana!
Tallers de manualitats
Si vols entretenir-te a casa fent un taller, pots comprar les nostres capses de treballs manuals! Busca el tema que més t'agradi!
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Mostrant 1-10 de 615 elements.