Resultats de la cerca
Nova estrena! Hola Frida arriba als cinemes el 28 de març
Aquesta és la història d’una nena diferent. Viu Coyoacan a Mèxic. Brillant, vibrant, tot l’interessa. I quan sorgeixen entrebancs, els afronta amb una imaginació desbordant. Ella és Frida Kahlo
FESTIVART: Festival d'artesanies del Poble Espanyol
El cap de setmana del 12 i 13 d'abril, el Poble Espanyol es transforma en la gran festa de l’artesania amb la segona edició de FESTIVART! Un esdeveniment cultural i d'oci pensat per a tots els públics
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Mostrant 1-10 de 624 elements.