Resultats de la cerca
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Un jardí d'olors fet a mida...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! Experiència feta a mida.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Colònies Vora el Mar a Llançà
Les Colònies Vora el Mar són una experiència plena d’aventures, descobertes i diversió en un entorn segur i acollidor: 4 dies d’activitats a l’aire lliure, contacte amb la natura i convivència!
Granja-escola
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Mostrant 1-10 de 624 elements.