Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi o deixa en blanc per tota Catalunya

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Caiac de Garcia a Móra (1h30)

Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva

Una Mirada LGBTIQA+: La visita

Descobreix l’arqueologia amb perspectiva LGTBIQA+, que busca superar les observacions estancades en els models socials imposats, en la contemporaneïtat i la seva visió de l’estructura social.

Bon profit!

Espectacle de teatre, titelles i animació per aprendre a menjar sa; amb un dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Uh! Quin cangueli

Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Mostrant 1-10 de 607 elements.