Resultats de la cerca
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Gran parc d'Art Accions Rock i Jocs Tradicionals per Ganàpies
Instal·lació participativa amb diferents espais a on podreu jugar i treure a passejar als vostres nens i nenes interiors: a l'escola, amb tota la família, amb els veïns i les veines...🤹♂
Planetari: 3clipsi - CosmoCaixa
Una complexa geometria entre el Sol, la Terra i la Lluna
La gran aventura del Barroc
Seguint el format de “tria la teva aventura”, l’alumnat escollirà el sentit de la seva pròpia visita.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaEcologia de la platja i dinàmiques litorals
Les platges són la conseqüència de corrents marines, de vents dominants, dels cursos d’aigua i de la geologia de la zona.Projectes dˇAPS (Aprenentatge i servei) Joves mediadores i mediadors culturals.
Projecte d’aprenentatge‑servei on l’alumnat d’ESO actua com a mediadors culturals del Castell, creant activitats i divulgant patrimoni amb mirada crítica i inclusiva.
LA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
Mostrant 2.331-2.340 de 2.438 elements.