Resultats de la cerca
Taller: Fem Puppets Theater
L'art de construir teatre amb les diferents tècniques japoneses, amb la introducció de l'anglès i amb la utilització de recursos digitals, es dissenya aquest nou concepte de taller.Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
Depurem o potabilitzem l'Aigua?
Quins son els passos del cicle de l'aigua.
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Mostrant 1-10 de 1.970 elements.