Resultats de la cerca
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
COLÒNIES ESCOLARS: AVENTURA
Aquesta activitat dedicada a nens i nenes a partir de 10 anys proposa el repte de superació d’un circuit de bosc vertical i una baixada de ràpel enmig del bosc de Mas Pagès.
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
L'ESTRELLA FACUNDA (CONTE+LAB / Taller)
Una preciosa cala va ser arrasada per un ús abusiu i irracional: es llençaven plàstics, s'gafaven les estrelles de mar... L'única supervivent va trobar una original solució per recuperar el medi...
L'Enxaneta - descobreix com funcionen els satèl·lits amb un CubeSat
Us presentem una activitat per entendre com funcionen els satèl·lits, en la què interaccionareu amb una rèplica funcional del satèl·lit "Enxaneta" (el primer satèl·lit català).
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.