Resultats de la cerca
Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: El bagul amagat
Activitat sobre els arts de pesca tradicionals
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.