Resultats de la cerca
L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
LOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersMostrant 1-10 de 1.969 elements.