Resultats de la cerca
PROGRAMA CONTRA EL BULLYING - Programa autònom de prevenciò a Primària
Metodologia de prevenció de l'assetjament escolar testada a 26 escoles de primària i 5.000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying
Mobles grans, arquitectures petites
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
LUDOBIBLIO - ESPAI DE LECTOESCRIPTURA
Endisar-se en el món de la lectura acompanyats de maletes plenes d'històries i jocs.
La descoberta de Manresa
Descobreix la història de la ciutat de Manresa
CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
El camí de l’evolució...
D’on venim? On som? Cap on anem? En aquesta activitat investigarem les pistes que ens connecten amb el nostre passat evolutiu.
Bibliòfilus
Activitat educativa per fomentar l'hàbit de la lectura en els infants mitjançant la màgia, el clown i els titelles. Per a nens i nenes a partir de 5 anys.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.