Resultats de la cerca
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
LES DRASSANES REIALS DE BARCELONA, FÀBRICA DE GALERES
Visita a un dels edificis més importants en la història de Barcelona; les Drassanes Reials, l'indret on es van construir els vaixells que van permetre el creixement de Catalunya a l'edat Moderna.
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.