Resultats de la cerca
El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Anem al Museu Darder i descobrim l'Estany
L'origen dels Museus de Ciències Naturals, la figura d'en Francesc Darder i la taxidèrmia. La conca lacustre de l'estany de Banyoles: Geologia, Biodiversitat i transfomació per mà de l'home.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Punts de llibre Solidaris
Activitat solidària a favor de Save the Children. Inscriu-te, rep els punts de llibre i els materials e sensibilització. Mobilitzat per la infància més vulnerable!
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.