Resultats de la cerca
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
De flor en flor
Taller participatiu de conscienciació mediambiental
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
Observació del sol amb el telescopi solar mes gran de Catalunya de la ma de astroxperiences.com
Explora el fascinant món del Sol amb el nostre Taller d’Observació del Sol, dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat. El Sol és la font d’energia i vida per al nostre planeta,
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
Mans a les eines! Construïm els dipòsits
En aquesta activitat aprendrem, amb l’ajuda d’unes maquetes, com es van construir els Dipòsits Vells de Manresa i quin era el seu funcionament.
Deconstruïm el punt de vista. Identificar el racisme en les imatges
Descobrirem el punt de vista racista que s'amaga a les imatges que sovint es difonen als mitjans de comunicació.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.