Resultats de la cerca
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Visita al Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Visita guiada al Jaciment dels Plans de Santa Caterina, que comprèn des d'època romana a l'època contemporània.
Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.