Resultats de la cerca
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Matins de Polítiques i de Sociologia
Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem?
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
Cell Biology and Microscopy: exploring tiny worlds
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals? Activitat en anglès
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
LA PEDRERA: Indiana Stones: explorem!
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
LA FÀBRICA DE COLORS: la cantata participativa dels petits de l'escola que ha fet la volta al país!
Una experiència musical inoblidable per als petits de l'escola: protagonitzar un gran concert acompanyats per l'Orquestra Infantil de Barcelona!
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.