Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
MARIETES A LA VINYA
Conte i descoberta per conèixer l’ecosistema de la vinya. El cultiu respectuós de la vinya és el millor per a la salut i el medi ambient. Si ajudem a les marietes, elles ens ajudaran a nosaltres!
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.