Resultats de la cerca
MIRADOR TORRE GLÒRIES: LA MEVA CIUTAT, UN ECOSISTEMA
Explora les ciutats com a ecosistemes interconnectats al Mirador Torre Glòries. Entén la importància de cada element pel desenvolupament sostenible amb activitats didàctiques.
EMOCIONART
Taller vivencial per a infantil que treballa el reconeixement i l’expressió de les emocions a través del cos, el joc i la música, promovent empatia, autoestima i comunicació emocional saludable.
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
LA CABRA d'Urpina
“La Cabra”, és una activitat única. Un taller pràctic i educatiu en què els alumnes podran explorar el món natural d’una manera especial i immersiva, tot elaborant un formatge macerat molt especial.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.