Resultats de la cerca
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Un viatge al Pleistocè.
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Un passeig per la fàbrica!
Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (16 de juny de 2026)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del dimarts 16 de juny.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysNA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Mostrant 1-10 de 1.969 elements.