Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Titanic - Ecos del Pasado

Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia i emoci

CONSTRUIR AMB CIMENT

Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.

Moure per aprendre

Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.

El bosc de Can Gel

Experiència immersiva natural on descobrirem i identificarem quins arbres podem trobar en un bosc mediterrani, alhora que connectem amb la natura.
Mostrant 1-10 de 1.972 elements.