Resultats de la cerca
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Descobrint la mineria a Súria
Recorregut pel Centre d’Interpretació del Museu de la Mineria, de la mà d’un guia que acompanyarà els visitants explicant i aportant aspectes tècnics i emocionals del treball a la mina.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
MÓN SANT BENET: El monestir en joc
Itinerari de descoberta del monestir
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
Sortides multiaventura a l'Alberg de La Torra
Sortides escolars de multi activitat a la natura amb pernoctació a la Baronia de Rialb
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Visita guiada al centre
Un espai a tocar de la Llacuna de la Tancada permet descobrir els aspectes més representatius de l’entorn natural i la vida en aquest territori: els ocells, la sal, la pesca tradicional i el paisatge.
Mostrant 1-10 de 1.972 elements.