Resultats de la cerca
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
LA PREHISTÒRIA A CAU D’ORELLA
Viatjarem fins a la prehistòria per conèixer els sons i instruments d'aquella època. I descobrirem com era la vida quotidiana a partir de reproduccions, contes i la col·lecció del Museu de Reus
VIURE A LA VILA MEDIEVAL
Activitat dinamitzada per conèixer el passat medieval. Com devia ser la vida fa 700 anys? Com devien ser els carrers i les cases? I sobretot, com devia ser la gent que hi vivia? Viatgem al passat!
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaPalanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.