Resultats de la cerca
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupCONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
CONEIXEM ELS PROFESSIONALS DE L'ARTESANIA
L'artesania està vivint un moment actual de revalorització. Parlem i coneixem amb els professionals del Poble Espanyol, Punt d'interès Artesanal de Catalunya.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.