Resultats de la cerca
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.