Resultats de la cerca
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersCAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Visites en grup a TV3
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la televisió pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'espectadors.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
MOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.