Resultats de la cerca
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.