Resultats de la cerca
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Desxifrant l’arqueologia. Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Activitat educativa al jaciment arqueològic dels Plans de Santa Caterin
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.MÓN SANT BENET: El misteri de Sant Benet
Joc d’investigació
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.