Resultats de la cerca
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Jornada de Portes Obertes MEDICINA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Fem el cim! del volcà Santa Margarida
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.