Resultats de la cerca
Les Formes de l'Aigua
Taller manipulatiu
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Dipòsit controlat de la Vall de Joan
En aquesta visita guiada els participants podran conèixer millor el model metropolità de gestió de residus municipals a través d'un dipòsit controlat i clausurat l'any 2006.
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.Les històries d'en Cabòries
Les divertides trifulques d'un historiador despistat en el museu.
Som conductors
Per on viatja la llum des de l’interruptor fins a la bombeta que encén? Podem aconseguir que l’electricitat viatgi per qualsevol material? Aconseguirem construir un circuit elèctric?
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.