Resultats de la cerca
L'ANEGUET LLEIG
Un conte ballet que ens ensenya a respectar i estimar els altres tal i com són
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
GLU, el viatge d'una goteta d'aigua
Glú, es un espectacle de proximitat. Un conte sobre el cicle de l'aigua, ecològic, emocionant, Narració, titella, i pintura en directe. Ideal per a Cicle Infantil i Primer cicle de Primària.
Fem el cim! del volcà Santa Margarida
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Iniciació a l'esquí de fons a la Cerdanya
Un descobriment de l'esquí de fons com a modilat d'esport d'hivern, en un entorn segur i controlat.
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.