Resultats de la cerca
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
Lab 2x2, una proposta mòbil per a infants de 3 a 8 anys
El Lab 2x2 és una proposta mòbil on dues mestres visitaran el vostre centre amb un ventall d'activitats per despertar la curiositat dels infants de 3 a 8 anys.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
ELS GRUMETS DEL CAPITÀ SILVER: UN VIATGE PER LA LITERATURA DE JOSEP VALLVERDÚ
El senyor Alfons Seguin és un bibliotecari que devora els llibres: adora la literatura infantil I JUVENIL. Té males puces, mal humor, però en el fons, és encantador amb aquells que estimen els llibres
Micro-Combat
Juego educativo sobre resistencia antimicrobiana. Todos los beneficios irán destinados a la investigación de nuevos antibióticos.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.