Resultats de la cerca
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Pirates! Via fora!
Fa molt i molts anys les aigües de la Mediterània eren plenes de galeres! Sabíeu que als pobles mariners s’hi amaguen botins i tresors d’antics corsaris? Ajudeu-nos a trobar-les!El castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
Lluís Companys: una vida d'història
Visita comentada i taller sobre Lluís Companys
CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
Com ens afecten els continguts digitals en el nostre dia a dia
Activitat participativa per reflexionar sobre la influència dels referents digitals i l'impacte de les plataformes en la nostre autoestima i imatge personal
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
ELS CUCS DE SEDA
Els infants rebran una informació incial sobre els cucs de seda i se'ls mostraran les activitats que farem a continuació.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.