Resultats de la cerca
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
CUERPOS DISIDENTES EN EL CINE, LAS SERIES Y LA MÚSICA. Mismos cuerpos, mismas historias: la diversidad que nunca llega.
Hablaremos de la falta de diversidad en los referentes para convertirnos en un público que exige una nueva manera de contar historias a través de personajes que habitan cuerpos diversos.
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.