Resultats de la cerca
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàVISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
FER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.ANIMALS EXÒTICS, PERÒ NO DOMÈSTICS
Espai de reflexió i informació sobre la tinença responsable d'animals de companyia, fomentant el respecte pels mateixos, així com per la natura.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.