Resultats de la cerca
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
Determinem l'estat ecològic del riu
Taller ambiental per determinar la salut del riu Ter al seu pas per Manlleu
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
El meu cos és un món. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Tarragona)
Una immersió als jaciments subaquàtics
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Aventura i Aprenentatge a la Costa Brava (L'Estartit)
Activitats per escoles a l’Estartit: snorkel, caiac, senderisme, paddle surf, vaixell i més. Estades educatives i esportives amb allotjament i opcions extra.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.