Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
TELL ME A CONTE -,CONTES EN ANGLÈS PER A INFANTIL I PRIMER CICLE PRIMÀRIA
Contes per a nens i nenes d'infantil i primària, amb cançons, música, jocs, psicomotricitat i molt d'amor! Contes 100% en anglès.
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.