Resultats de la cerca
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesCom treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Visions de la dona
Parlarem de com l’art ha estat reflex del rol de la dona en diferents moments de la història i plantejarem una activitat col·laborativa per reflexionar-hi.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.