Resultats de la cerca
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
La maleta del fotògraf
El Museu d’Història de Catalunya posa al vostre abast el contingut del fons Amical de Mauthausen-Francesc Boix i Campo per ajudar-vos a treballar un episodi històric tan complext com l'Holocaust.
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Calent, calent
Experiències que fan pujar la temperatura
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Toca-toca i Carro a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Toca-toca dels conills, gall i gallina, porquets., cabretes, ovelles, cavalls, vaca, ponis... Ens ajudeu a donar el biberó a l´ovelleta? Carros de diverses mides
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.