Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
El primer vi
Activitat orientada a conèixer com va ser la introducció del vi a través de les rèpliques arqueològiques. Ens endinsem en les cultures antigues del mediterrani.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.