Resultats de la cerca
Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
Ruta Verdaguer a la ciutat de Vic
La ruta per la ciutat de Vic, que transcorre per diversos punts de l'època d'estudiant i la vida en torn dels cercles intel·lectuals de Jacint Verdaguer
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.GREMIS DEL MAR. LA BARCELONA MARÍTIMA EN ÈPOCA MEDIEVAL I MODERNA
Els gremis d'època medieval i moderna han deixat la seva petjada a l'urbanisme barceloní. Aquesta visita permetrà conèixer aquells que van tenir relació amb l'activitat marítima.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.