Resultats de la cerca
Olimpíada Química de Catalunya
El Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya, convoquen enguany la 35a Edició de l' Olimpíada Química de Catalunya
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
La prehistòria en colors!
Com era la vida a la prehistòria? En aquesta activitat descobrirem com vivíem els nostres avantpassats a la prehistòria i la importància de l’art, tot fent les nostres pròpies pintures rupestres!
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
RUTES DE L’EXILI: UN DIA PER A LA MEMÒRIA- Abril 2026 - Novembre 2026
Amb aquestesa rutes, es pretén incidir en la relació entre l’exili i el món cultural.Endinsa't al Centre d'Interpretació de l'Aigua
Visita guiada en la qual s’explica la relació existent entre el Riudebitlles i el municipi, i com el riu ha influït i segueix influint en el territori.
Lab 2x2, una proposta mòbil per a infants de 3 a 8 anys
El Lab 2x2 és una proposta mòbil on dues mestres visitaran el vostre centre amb un ventall d'activitats per despertar la curiositat dels infants de 3 a 8 anys.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.