Resultats de la cerca
Sortides d'aventura i aquàtiques
Sortides d'un dia d'aventura i aquàtiques per a alumnes d'infantil, primària, secundària i batxillerat
El planetari mariner: estels sobre el mar (ESO)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
CARNESTOLTES DE 15
Tria i remena entre els nostres espectacles d’animació fets amb cançons populars i cançons pròpies, on combinem diferents estils musicals per crear actuacions on gaudeixen petits i grans.
Com es fabrica un teixit
Taller on els/les alumnes descobriran la tipologia de fibres que existeixen, els seus orígens i com diferenciar-les
Habitatge i vida quotidiana al llarg del temps
Al llarg de recorregut, visitarem diferents habitatges de la història i coneixerem la gent que hi vivia. Experimenta com vivia la gent d’altres èpoques, mira com eren les seves cases.
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.