Resultats de la cerca
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.El castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.
La vaca com a guia emocional
La vaca i altres animals de la granja seran els nostres guies per tal de que els nens i nenes puguin desenvolupar la seva consciència i habilitats emocionals.
Trastofonies, mostra interactiva d'andròmines sonores
Instruments Trastocats, una col·lecció d'instruments musicals construïts amb materials del nostre entorn, i inspirats per instruments d'arreu del món, i totes les èpoques.Per què m'agrada el reggaeton...?
Amb la crítica constructiva al reguetón i al trap com a teló de fons expliquem l'acte creatiu musical amb tots els seus components bàsics.
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueix
Tot és química
Visita que mostra la diversitat i versatilitat de comportament dels elements químics.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.