Resultats de la cerca
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
Una petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.