Resultats de la cerca
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Aventura i Aprenentatge a la Costa Brava (L'Estartit)
Activitats per escoles a l’Estartit: snorkel, caiac, senderisme, paddle surf, vaixell i més. Estades educatives i esportives amb allotjament i opcions extra.
Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.